מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
פרופ' רון שחר

פרופ' רון שחר

על המרצה רוני שחר

פרופסור רוני שחר הוא פרופסור וחוקר ישראלי בתחומי הכלכלה, השיווק, והסטוריטלינג.

לאחר פוסט דוקטורט במחלקה לכלכלה של אוניברסיטת Harvard, פרופסור שחר הצטרף כפרופסור לאסטרטגיה לבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת Yale. לקראת סוף שנות התשעים חזר לארץ, לאוניברסיטת תל-אביב. בין תפקידיו באוניברסיטה – ראש מחלקת השיווק בפקולטה לניהול. בראשית העשור עבר לבינתחומי וכיהן במשך מספר שנים כדיקן בית הספר למנהל עסקים. בשנים האחרונות הוא חוקר, מרצה וראש מסלול המצטיינים של בית הספר למנהל עסקים בבינתחומי.

במהלך שני העשורים האחרונים היה פרופסור שחר חבר סגל במספר אוניברסיטאות בארה״ב, כולל Duke, NYU ו-Columbia.

במקביל לקריירה האקדמית הוא שימש פעמיים כאסטרטג ראשי בבחירות לכנסת, יועץ כלכלי בלשכת שר האוצר שמעון פרס, איש צוות מאה הימים של יצחק רבין לקראת בחירות 1992 וכיועץ למגוון חברות בארה"ב ובארץ ביניהם לנשיא רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS.

פרופסור שחר פרסם שלושה ספרים, שניים מהם רומנים שהפכו לרבי מכר ("סרנדיפיטי" ב-2006 ו״איקס באמצע״ ב-2018).

עברית

4 הרצאות מאת פרופ' רון שחר

ניהול בכאוס

רוני שחר אוהב צרות. הוא גילה שכמעט תמיד רק טוב יוצא מהן. ולכן הוא אפילו מזמין צרות ולעתים אף משבש במכוון את חייו. בהרצאה שלו הוא לוקח את התובנות האלה לעולם הניהול ומסביר שהדרך האידיאלית להתמודד עם הסביבה הכאוטית של העולם העסקי היא על ידי שיבושים מכוונים. באמצעות דוגמות רבות...

סיפור מנצח

בעולם המודרני חיים לדעת לספר סיפורים. עובדים. מנהלים. חברות. מי שלא יודע, מפסיד. מי שיודע, מנצח. בהרצאה הזאת נבין מהו סיפור, איך הוא עובד ואיך משתמשים בו. נמחיש איך ניתן להשתמש בסיפורים כדי לתקשר ולשכנע, איך סיפורים יוצרים משמעות ומוטיבציה בקרב עובדים, איך הם בונים תרבות...

לחיות ולעבוד עם Bard ChatGPT וצאצאיהם

כמו ש-ChatGPT ממחיש בימים אלה, הרובוטים כבר כאן והם משנים את חיינו ומחסלים מדי יום משרות נוספות (למשל, כמה סניפי בנק נשארו באזור הבית שלך?) בעשורים הקרובים הם יכלו כשליש מהמשרות הקיימות. האם גם המשרה שלך בסכנה? ואיך הארגון שלך יושפע מזה? כיצד עלינו להיערך להפיכתם של הרובוטים לכוח...

״סטוריסלינג״

מה רוב אנשי שיווק שוכחים לעשות וכמה כסף זה עולה להם? לכאורה ברור ששפת השיווק אמורה להיות סטוריטלינג. אז למה רבים כל כך מפספסים את זה? ואיך בדיוק עושים את זה נכון? בהרצאה עשירה בדוגמאות לא רק שנשיב על השאלות האלה, אלא גם נציג חמישה סיפורים ייחודיים לשיווק ושלוש טכניקות...

לקבלת פרטים נוספים לגבי ההרצאה של פרופ' רון שחר
מלא שם ומספר טלפון ונחזור אליך
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים